W analizowanym okresie dynamika
przychodów Grupy Kapitałowej Śnieżka, w porównaniu do analogicznego
okresu z ubiegłego roku, wyniosła 105,1%, natomiast dynamika zysku netto – 109,1%.
Po trzech kwartałach 2016
roku na rynku polskim sprzedaż Śnieżki była o 5,9% większa niż w tym samym
okresie 2015 roku i wyniosła 355,4 mln zł. Wzrosty odnotowano również na
rynkach zagranicznych. Na rynku ukraińskim sprzedaż wzrosła o 11,5%, a na
rosyjskim o 21,9%. Jedynie na Białorusi i Mołdawii Śnieżka nie osiągnęła
przyrostu sprzedaży, co związane jest z kryzysem ekonomicznym w tych krajach.
W skład Grupy Kapitałowej
Śnieżka wchodzą: Śnieżka-Ukraina, Śnieżka Bel-Pol Wspólna, Śnieżka EastTrade,
TM Investment, Plastbud oraz wiodąca w niej – FFiL Śnieżka SA. Śnieżka to jedna z czołowych
marek nie tylko na rynku polskim, lecz także m.in. ukraińskim, białoruskim czy
mołdawskim. Udział całego eksportu wynosi 18%. Ponadto to jedyna firma z branży
notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz posiadająca
Akredytowane Laboratorium Badawcze. Może pochwalić się ponad 30-letnim
doświadczeniem w obszarze chemii budowlanej. Nowoczesne zakłady produkcyjne przedsiębiorstwa,
zlokalizowane w Polsce, na Ukrainie oraz Białorusi, produkują rocznie 140 mln
litrów różnego rodzaju wyrobów chemii budowlanej, które cieszą się zaufaniem
odbiorców.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET