Na uzyskanie prestiżowego
wyróżniania w
największym badaniu konsumenckim brandów w Polsce – SUPERBRANDS® POLSKA, miały
szanse marki najczęściej rekomendowane przez kupujących i jednocześnie
oceniane pozytywnie przez ekspertów Rady Marek na wymiarach przejrzystości oraz
wyróżnialności. Wśród odznaczonych prestiżowymi tytułami „SUPERBRANDS 2016/17”
oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17” nie mogło zabraknąć Fabryki Farb i
Lakierów Śnieżka SA. W kategorii „Remont i wykończanie domu/farby i lakiery” otrzymały
je dwie marki z portfolio firmy – Śnieżka oraz MAGNAT.
– Już od 4 lat badanie SUPERBRANDS® POLSKA potwierdza, że konsumenci są
skłonni polecać nasze produkty, sygnowane markami Śnieżka oraz MAGNAT. Uważają
je za godne zaufania, co stanowi dla nas ogromne wyróżnienie. To doskonała
motywacja do dalszej wytężonej pracy. Nowoczesne technologie wytwarzania,
bogata linia kolorystyczna i satysfakcjonujący efekt końcowy – estetyczny oraz funkcjonalny
ze względu na zwiększoną odporność na mycie i szorowanie na mokro – m.in. z uwagi
na te cechy Polacy wybierają farby Śnieżka i MAGNAT – tłumaczy Aleksandra
Małozięć, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej w FFiL Śnieżka SA.
Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, a w Polsce jest już obecna od 12 lat. Projekt badań konsumenckich brandów realizuje w tej chwili w 80 krajach świata. Mierzone są rekomendacje oraz znajomość marek wśród konsumentów oraz ich spójność i wyróżnialność w ocenie ekspertów. W tym restrykcyjnym procesie certyfikacji powstaje zestawienie przedsiębiorstw, które osiągnęły rynkowy sukces, wyróżnionych tytułem „SUPERBRANDS”.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET