Tegoroczna
edycja Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA, która odbyła
się
w dniach 7-10 lutego w Poznaniu, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem
wystawców oraz inwestorów. Międzynarodowe Targi Poznańskie odwiedziło około 45 000
osób z ponad 400 krajów. Jurorzy mieli nie lada zagwozdkę w wyborze firm,
których stoiska pozytywnie wpływały na realizację strategii marketingowej
podczas targów. Jednym z laureatów została firma Mitura Academy. – Przygotowując się do różnych wydarzeń,
warto zadbać o najdrobniejsze szczegóły. Odpowiednio zaprojektowane stoisko ma
ogromny wpływ na postrzeganie danej firmy. Aspekty wizualne są niezwykle ważne
w działaniach marketingowych – to dzięki nim przyciągamy uwagę potencjalnych
klientów, już na starcie budując przewagę nad konkurencją. Ponadto stanowisko
musi być „skrojone” na potrzeby konkretnego wydarzenia, by klient na co dzień pracujący w danej branży,
czuł, że nie znalazł się w nim przez przypadek – mówi Adam Mitura,
założyciel i trener Mitura Academy.
Firma Mitura Academy podczas Targów BUDMA 2017 zaprezentowała swoją ofertę, która opiera się o tworzenie zindywidualizowanych projektów szkoleniowo-doradczych, mających na celu wsparcie sprzedaży i zarządzania. Trenerzy Akademii wykorzystują innowacyjne narzędzia szkoleniowe, m.in. specjalnie opracowywane na potrzeby klienta narzędzia multimedialne, takie jak filmy, komiksy czy quizy. Potwierdzeniem jakości usług, bogatego doświadczenia i innowacyjności Mitura Academy jest otrzymane przez nią ostatnio Godło „Firma Szkoleniowo-Doradcza 2016”.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET