„Trendy Śnieżki 2017” zostały nagrodzone Złotymi Szpaltami w kategorii „Content marketing – branża budowlana/home&garden”. Jury doceniło aktualny trendbook Śnieżki za przejrzystość opracowania graficznego. Wydawany co roku katalog jest dla klientów doskonałym źródłem inspiracji w zakresie modnych i funkcjonalnych rozwiązań kolorystycznych w aranżacji domu.
Z kolei magazyn wewnętrzny Śnieżki „W kolorze” zdobył pierwsze miejsce w kategorii „Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egzemplarzy”. Zdaniem jury pismo łączy energetyzującą szatę graficzną z treściami o pracownikach i dla pracowników oraz prezentuje interesującą kulturę organizacyjną.
– Obydwa laury to dla nas duże wyróżnienie i jednocześnie docenienie starań, jakie w Śnieżce przykładamy do dbałości o estetykę wszystkich tworzonych publikacji. W przypadku magazynu wewnętrznego „W kolorze” nagroda cieszy tym bardziej, że docenia nie tylko szatę graficzną, lecz także samą zawartość pisma. Należy podkreślić, że treści te są w całości dziełem naszych pracowników i to właśnie naszemu zespołowi redakcyjnemu należą się największe wyrazy uznania – komentuje Aleksandra Małozięć, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej Śnieżki.
Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 6 czerwca br. w Warszawie. Jury, oceniające wszystkie prace, składało się z ekspertów w dziedzinie marketingu, public relations, fotografii, infografiki czy dziennikarstwa. W gronie tym znaleźli się: Jacek Wasilewski, Agata Lipiec, Monika Sońta, Elżbieta Wojciechowska, Rościsław Szwedow, Paweł Tkaczyk, Jacek Piotrowski i Artur Maciorowski.
Za stronę graficzną obydwu nagrodzonych publikacji Śnieżki odpowiada Agencja WORKROOM Group.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET