Celem kampanii jest edukacja i budowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu wyrobów stolarki budowlanej, a także promocja dobrych praktyk montażowych. Inicjatywa cieszy się coraz większym zainteresowaniem odbiorców i jest pozytywnie przyjmowana przez powiększające się grono zaangażowanych w nią fachowców – monterów stolarki budowlanej. Dlatego od sierpnia 2017 roku „DOBRY MONTAŻ” rusza z nową energią i dodatkowymi działaniami.
Partnerami kampanii są wiodące marki – przedsiębiorstwa, dla których ważna jest idea prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Od początku akcji towarzyszy firma AIB. – Obserwujemy duże zapotrzebowanie na wiarygodną wiedzę odnośnie dobrego montażu okien, drzwi czy bram i towarzyszących im elementów. Jako producent rozwiązań izolacyjnych dedykowanych m.in. do wyrobów stolarki otworowej, przykładamy dużą wagę nie tylko do ich najwyższej jakości, lecz również do tego, aby były one prawidłowo zamontowane – mówi Maciej Ślączka, prezes firmy AIB.
Najnowsze działania kampanii można śledzić na stronie internetowej dobrymontaz.com i FanPage’u „DOBRY MONTAŻ” na Facebook’u.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET