Zimą tęsknimy za słońcem, ale latem jego nadmiar, a zwłaszcza przebywanie w mocno nagrzanych wnętrzach, mogą być bardzo męczące. Coraz częściej pojawiające się wielodniowe upały sprawiają, że szukamy rozwiązań pozwalających na ochłodzenie domu. Pokazujemy, jak zmniejszyć temperaturę w pomieszczeniach i zwiększyć swój komfort.
Głównym kryterium przy zakupie okien i drzwi zewnętrznych jest ich wygląd. Powstaje więc pytanie, jaki kolor i jaki rodzaj stolarki wybrać: PVC czy aluminium? Dzięki systemowym rozwiązaniom łatwo dopasujemy komplet produktów do swojego domu, a przy tym możemy miksować materiały i kolory.
Przedstawiciele 32 firm członkowskich wzięli udział w Walnym Zgromadzeniu Członków PZPFiK, w dniu 16 czerwca br., w Hotelu Marriott w Warszawie. Podczas spotkania odbył się najnowszy TRENDFiK z udziałem Ignacego Morawskiego, głównego ekonomisty „Pulsu Biznesu” i debata ekspercka, w której uczestniczyli prof. Marek Migalski i redaktor Jacek Pałasiński. W ramach części formalnej podjęto ważne decyzje dotyczące działalności PZPFiK i zaprezentowano nowe firmy członkowskie.
Markiza to prawdziwa arystokratka wśród szerokiej gamy osłon okiennych. Pełna elegancji, dyskretna i smukła. Jeżeli na upalne dni planujemy skutecznie zabezpieczyć dom przed nadmiernym ciepłem słonecznym, to idealnym rozwiązaniem jest właśnie markiza. Zobaczmy więc dlaczego warto się na nią zdecydować i jaki model wybrać?
Wymiana starych okien to ważny element termomodernizacji i skuteczny sposób na ciepły dom, oszczędność cennej energii i czyste powietrze. Żeby nowe okno dobrze spełniało swoją funkcję, musi być zamontowane w sposób szczelny – pomoże w tym zastosowanie płynnych membran, które zapewniają sprawne wykonanie prac montażowych oraz uszczelnienie stolarki okiennej.
Trzy inspirujące bloki tematyczne, 300 uczestników i rozmowy o przyszłości branży. Za nami XIII Kongres Stolarki Polskiej, który odbył się w dniach 24-25 maja br. w Warszawie. Tegoroczna odsłona Kongresu obfitowała w dyskusje o termomodernizacji, recyklingu oraz nowoczesnym marketingu.