Wraz z nadejściem jesieni rozpoczyna się sezon grzewczy. Już teraz, pod koniec listopada, m.in. z tego powodu normy czystości powietrza w licznych polskich miejscowościach zostały wielokrotnie przekroczone. Do walki ze smogiem wkracza także firma FAKRO, która w trosce o najmłodszych przygotowała lokalną kampanię społeczno-edukacyjną „Pokonaj SMOGA z FAKRO”.
Magazyn „Polish Market” po raz 15. przedstawił ranking rodzimych przedsiębiorstw: „Perły Polskiej Gospodarki”. Podobnie jak rok wcześniej, w zestawieniu znalazła się Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA – czołowy producent farb i lakierów w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Zespół Szkół Budowlanych im. Rogera Sławskiego w Poznaniu to jedna z placówek szkolnych, w których, w ubiegłym roku, utworzona została klasa patronacka „DOBRY MONTAŻ”. Dotychczasowa kooperacja przyniosła pozytywne efekty, dlatego jest kontynuowana także w ramach bieżącej odsłony kampanii.
Zainicjowana w ubiegłym roku, w ramach kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”, współpraca Związku POiD z Państwowymi Szkołami Budownictwa – Zespołem Szkół im. Powstańców Śląskich w Bytomiu przyniosła pozytywne rezultaty. Kooperacja jest kontynuowana także w bieżącej odsłonie „DOBREGO MONTAŻU”.
Okres jesienno-zimowy uważamy za najgorszy w roku... Wiąże się to z niską temperaturą, krótszymi dniami, częstymi opadami i smogiem. Gdy przebywamy poza domem, ciężko go uniknąć, jednak we własnych czterech kątach możemy się przed nim chronić. Pomogą nam w tym nowoczesne produkty antysmogowe, które oferuje firma FAKRO – dzięki nim jakość powietrza w domu ulegnie znacznej poprawie.
Już niebawem ruszy jedenasta edycja turnieju przeznaczonego dla młodych wielbicieli piłki nożnej. W zawodach organizowanych przez LKS Igloopol Dębica i FFiL Śnieżka SA łącznie weźmie udział 60 drużyn, czyli ponad 700 młodych sportowców z kilku województw.