Codziennie ręcznie otwierasz i zamykasz bramę? Wyobraź sobie, że wracasz do domu, pada ulewny deszcz, a Ty musisz wyjść z samochodu, aby wjechać na podwórko. Po wykonaniu zadania wsiadasz więc do auta przemoczony i zmarznięty – nie o tym marzyłeś po ciężkim dniu pracy, prawda? Jeśli zależy Ci na komfortowym dostępie do posesji, warto pomyśleć o zautomatyzowaniu wjazdu.
Luksus musi być wygodny, inaczej nie jest luksusem – mawiała Coco Chanel. Prosta definicja, a taka trafna. Ten „pierwiastek” znajduje się bez wątpienia w DNA prestiżowego obiektu, który został ostatnio otwarty w stolicy Polski. Nobu Hotel Warsaw, o którym mowa, na tle konkurencji wyróżnia oryginalny design. Każdy element aranżacji wnętrz został dopracowany w najmniejszym szczególe. Zachwyca również wystrój łazienek, które w całości wyposażono w rozwiązania na specjalne zamówienie z oferty marki LAUFEN BESPOKE, toalety Kartellbylaufen oraz myjące Riva. Oto krótka, wirtualna przechadzka po Nobu Hotel Warsaw…
Już w październiku uczniowie szkół branżowych, w których kształci się młodzież do wykonywania zawodu montera stolarki budowlanej, będą mieli szansę szkolić się pod okiem ekspertów z tej branży. W ramach kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” wznawiane są bowiem działania edukacyjne w specjalnie utworzonej w tym celu grupie na Facebooku: „Porozmawiajmy o dobrym montażu”. Ich inicjatorem jest Związek POiD, który angażuje w tą ważną misję Partnerów i Ambasadorów wyżej wspomnianej inicjatywy.
Ileż to razy narzekamy, że chcielibyśmy coś w naszych domach zmienić – przearanżować, unowocześnić, ulepszyć… A często, nawet o tym nie wiedząc, jesteśmy o krok od spełnienia marzeń. Tak też jest z termomodernizacją budynku i jednym z jej pierwszych etapów – wymianą stolarki otworowej. Koszt wymiany wysłużonej stolarki oraz zakupu i montażu energooszczędnych rozwiązań może być mniejszy niż się spodziewamy, jeśli skorzystamy z programu „Czyste Powietrze”, za sprawą którego dofinansujemy taką inwestycję.
Kampania „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” to inicjatywa Związku POiD, która ma na celu promocję wśród inwestorów indywidualnych wymiany wysłużonej stolarki budowlanej na nowoczesne rozwiązania, które są zgodne z filozofią smart home, energooszczędne i proekologiczne. Wśród firm, które wsparły program jest BFT Polska, firma posiadająca w swojej ofercie innowacyjne systemy automatyzacji dostępu do domu.
Ludzie od prawieków używali prostych narzędzi ręcznych. Najstarsze z nich były wykonane z kamienia i drewna. Do dziś najbardziej popularne są młotki i siekiery, gdyż przydają się przy wielu pracach. Obecnie technologia ich produkcji została jednak znacząco udoskonalona. Wysokiej jakości rozwiązania tego typu, kute ze stali, znajdziemy w ofercie polskiej firmy – JUCO, która poszerzyła swoją ofertę o nową linię: FIBERGLASS.