Upały są szczególnie niebezpieczne dla dzieci. Gdy temperatura na zewnątrz oscyluje wokół 30°C, dom zaczyna się niemiłosiernie nagrzewać, a więc pokój naszej pociechy również, zwłaszcza jeśli ulokowany jest na poddaszu. Co zrobić, aby pomimo słonecznej, parnej aury, panował w nim przyjemny, a przede wszystkim zdrowy mikroklimat? Są na to skuteczne, a w dodatku ekologiczne sposoby!
Najnowsze rozwiązania w kolekcji Kartell by Laufen z inicjatywy firm, które ją stworzyły zostały zinterpretowane przez dwóch wybitnych fotografów. Pierwszy z nich Oliver Helbig w centrum stawia produkt. Tworzy eklektyczną przestrzeń, która nadaje charakteru całości. Drugim jest Hugo Comte, znany modowy fotograf, który tworzy dynamiczną scenerię z udziałem modeli. Ceramiczne i plastikowe elementy w ich rękach stanowią zaskakujący obraz sugerując nowe przeznaczenie. Te dwie odważne i różne koncepcje analizuje i komentuje dziennikarka z dziedziny wzornictwa, krytyczka i kuratora wystaw - Cristina Morozzi.
Dziś już nie trzeba nikogo przekonywać, że każda marka powinna posiadać profesjonalnie zaprojektowaną identyfikację wizualną. Za jej pomocą może budować bowiem pozytywne pierwsze wrażenie, które jak twierdzą naukowcy wyrabiamy sobie w zaledwie kilka sekund.
Dobre narzędzia są niezbędne w domu, ogrodzie i garażu, stanowią także wyposażenie warsztatu każdego fachowca. Wysokiej jakości, trwałe sprzęty „na lata” znajdziemy w ofercie JUCO, polskiego producenta narzędzi ręcznych, który uruchomił właśnie swoją nową stronę internetową. Oprócz pełnej gamy produktów, informacji i aktualności z życia firmy, jest tam również dostępna wyszukiwarka punktów handlowych JUCO działających na terenie całej Polski.
Firma Schneider Electric rozpoczęła współpracę z hiszpańską Grupą w zakresie globalnej strategii zrównoważonego rozwoju.
Grupa Roca, światowy lider w projektowaniu, produkcji i sprzedaży produktów do łazienki, podpisała porozumienie z firmą Schneider Electric, specjalizującą się w cyfrowej transformacji w zakresie wykorzystania dostępnej energii i zasobów przy wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań oraz poszanowaniu zasad zrównoważonego rozwoju. W oparciu o to partnerstwo hiszpańska marka zdefiniuje nowy plan działania w ramach dekarbonizacji, ustanawiając globalną strategię rozwoju całej Grupy.
Sztuczna inteligencja to temat, który elektryzuje świat. Dziś trudno wyobrazić sobie bowiem nowoczesną gospodarkę bez tego typu technologii. Coś, co niegdyś wydawało się fantastyką naukową, obecnie przynosi wiele korzyści nie tylko przedsiębiorcom i twórcom, lecz także konsumentom. Dlatego domy coraz częściej posiadają inteligentne systemy, które odciążają nas w rutynowych pracach, zwiększają komfort życia i co niezwykle ważne – pozwalają oszczędzać czas. A to on we współczesnych społeczeństwach stał się przecież wartością deficytową.